Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

fredag 27 februari 2009

Grönt är skönt.....

Grönt är skönt.... Fick tag på detta härliga tyget på bagageluckeloppis idag. Maken joddlade inte direkt när han såg mönstret... Det är inte alltid som min smak för retromönster faller på läppen....:S
Denna sköna, gröna duk ligger på vårt tv-rumsbord just nu. Måhända är den lite urtvättad men jag gillar den!!!
Jag har "vårgrejat" lite i tallrikshyllan också. Har en MASSA svenskt, gammalt porslin och jag tycker det är kul att kombinera ihop dem med varandra.
Drott, Fiesta, Stina, Katarina och Sommar.... Gillar alla festliga namn på porslinet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!