Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

torsdag 26 februari 2009

Roliga fynd....

Vårt överkast är läckert tycker jag.... Fick det för en tjuga då det var en söm mellan två lappar som gått upp. Detta var emellertid lätt fixat och nu pryder det vår dubbelsäng (de dagar den är bäddad...)

Tycker ju att det här med 70-tal är härligt...

Köpte en soffgrupp på loppis för ett knappt år sedan. Den är grön, skön, härlig och 70-tal. Jättefräsch..., och för endast femhundra kronor blev den vår.... Såna köp är roliga!

3 kommentarer:

  1. Jag gav 50 kronor för min hos Landbergs!!!Aldrig använd likada soffa...de du!

    SvaraRadera
  2. Oj..., då bräckte du mig! Jag som var så nöjd....:S Hihi....

    SvaraRadera
  3. Jättefint... Lyckos dig, min make vägrar att ha 70 tals stuk hemma "Jamen du kan ju fixa upp barnens rum om du nu absolut vill ha retrostil..." Typ.
    Då kan ju tilläggas att barnen har ett litet rum som är smäckfullt med säng, byrå, leksaker osv... Nåväl, mysig blogg!! Då kan jag ju titta in här istället, när jag känner för lite ögongodis!!

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!