Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

söndag 1 mars 2009

En ensam kanelburk.......

Ibland får man gåvor som förpliktigar.
Jag fick en sådan gåva igår.



Kanelburken i mitten.... Jag har tidigare spanat in sådana här på Tradera men inte kommit mig för att inhandla några..... Och så fick jag då denna av min goda väninna Karin igår!
Jaaa, som ni förstår...., den kan ju inte vara helt ensam! Så nu får jag ut på jakt!



Det finns trevliga förpliktelser kan jag tillägga..... Och detta är en sådan!:D

1 kommentar:

  1. Hej och tack för kommentaren. Måste ta mig en titt på din blogg. När det gäller mina tygtavlor, så har vi använt frigolit (eller vad de nu kallar det på bygghandeln). Det är färdiga skivor i stl 60x120

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!