Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

söndag 22 mars 2009

En försmak av påsken

Var ute på en loppisrunda igår. Lördagar ÄR loppis för mig och min kompis Karin..... Båda hade vi ögonen öppna efter påsksaker....
Fick tag på dessa söta påsktuppar.Och en påskbonad....
Det var mer bonader förr..... Jag kan inte påminna mig om att jag stött på alltför mycket nyproducerade bonader vare sig till jul eller påsk!
Sen blev det lite dukar också..... GIVETVIS!!!
Avslutningsvis måste jag visa upp vår nya tjusiga popcornskål..... Uppsala Ekeby "Cirrus"....

1 kommentar:

  1. Hahaha..det var lustigt, en sån har vi med! Det var en av de första loppisfynden jag gjorde för många år sen, den har liksom hamnat i skymundan av allt det andra...

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!