Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

måndag 23 mars 2009

Färgglädje

Igår rev jag ner mina absoluta favoritgardiner i hallen till förmån för, gula, mer
påsk och vårbetonade gardinlängder. Men dessa är underbara och kommer upp igen så snart det blir höst....
Grått och trist är det ute så jag tänkte även bjuda på lite färg i form av dukar som införskaffades på loppis i helgen....

En femma styck är billigt för sån färgglädje....:-D

3 kommentarer:

  1. Vilka fina tyger & mönster! Den rosa duken med blommorna var helt underbar!

    Gillar även det gul-blommiga tyget i förra inlägget. Färgprakt!

    SvaraRadera
  2. Härliga mönster och färger, man kan inte bli annat än happy av dem :)

    Ang. ikea skärmen jag målade:

    Använde mig av akrylfärger och det fungerade hur bra som helst, målar det mesta med dem. Går ju att blanda till i hur många nyanser man vill :)

    Ha det fint

    SvaraRadera
  3. En femma styck sa du...??! De är ju jättefiiina! Passa på och handla medan de har så bra priser...här uppe i norr tror jag de har börjat smyga upp priserna en aning... passa på...och tack för så fina bilder...

    Kram Lycke

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!