Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

torsdag 5 mars 2009

Gamla vackra ramar

Jag har samlat på mig en uppsjö med gamla ramar. Håller successivt på att "rama om" mina fotografier. Byter ut mina moderna ramar mot sådana här, gamla och mycket mer personliga! En del av dem har fått sig någon liten törn, men jag betraktar det mer som patina....:-D
I helgen köpte jag fem nya ramar på bagageluckeloppis för 2 kronor styck!!!

Bland annat den här lilla söta som fick rama in kortet på min yngste när han var bebis!

3 kommentarer:

  1. Fynd fynd...... o jag gillade klockan....Annika

    SvaraRadera
  2. Tack! Min karl kom hem igår och sa att "DEN var fräck!!!" om klockan. Han börjar bli lite som sin fru tror jag.....:-D

    SvaraRadera
  3. Tjopp! Håller med dig om att tavelramar av gammalt stuk är riktigt snygga, finast är det ju att blanda dem och hänga dem i snygga formationer i en samling :)

    Håller på och funderar ut en tavelvägg, då ska jag ragga sådana ramar som du, men går nog över dem med lite färg ;)

    Ha det fint

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!