Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

tisdag 3 mars 2009

Projekt 70-talsduk

Idag har jag förverkligat min tanke kring 70-talsduken som jag köpte i helgen. Ganska maffigt mönster va!?
Jag fick för mig att jag skulle piffa till mina trista panellängder i tv-rummet!
Tycker att det är fantastiskt kul att kunna göra något alldeles eget och unikt av saker som jag kommit över på loppis. Denna duken kostade mig 40 kronor....
Det värsta är att jag har en hel del tyg över.... Får klura på vad jag ska hitta på med det!

1 kommentar:

  1. Jag kan överta det och sy barnjackor av =)

    Trevlig blogg med mycket fint porslin =)

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!