Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

lördag 14 mars 2009

Stringljusstake...


Har samlat på mig ett antal string-ljusstakar i olika varianter. De brukar finnas på var och varannat loppis tycker jag. Och dom är oftast billiga..., det kanske bara är jag som tycker dom är så läckra??

En smula opraktiska dock..., ialla fall om man vill ha ljusen tända. De brinner ju ner på noll och ingenting.

2 kommentarer:

  1. Tjopp!

    ja de är snygga, men inget som passar hemma hos mig! :)

    Det är ju bra med sånt som inte är så poppis, då blir det ju billigare!

    Ha det grejt

    SvaraRadera
  2. Hej!jag har just hittat hit via femtiotalsjakten..Jag vill bara säga att jag har en PRECIS likadan sån ljusstake!! Och jag har flera andra stringljusstakar oxå..gillar dem,så nu har du/jag iaf lite konkurrans.. =) Jag håller med om att de är liiite jobbiga att ha tända,för ljusen bruinner ju ned på 5 minuter..och så finns det ju bara röda och vita såna där julgransljus,eller??de hade nå smalare ljus i olika färger för ett par år sedan på IKEA,men har inte sett de på länge.. Iaf,här kommer jag att titta in igen!! Besök gärna min blogg www.minvackravardag.blogspot.com ,men det finns inte mkt där än iaf.. =)Hälsn.jessica.

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!