Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

tisdag 28 april 2009

Ett hörn av mitt kök!

Ett litet hörn av mitt kök....
HATAR kaklet! Håller på att bearbeta min man... Han går hemma med bruten högerarm just nu så det lär ju inte bli någon ändring än på ett tag.... Funderar på att investera i någon fin kakeldekor.
Däremot ÄLSKAR jag receptbokshyllan! Där är alltid en salig blandning av våra kokböcker ihop med nerklottrade recept på små papperslappar...

3 kommentarer:

  1. Viket mysigt kök, skulle vara snyggt med kakel dekorer från 70-talet. Roligt att följa dig blogg och dina fynd...Mvh Sara

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillar bloggen Sara! Jag har tänkt mig kakeldekorer á la 70-tal. Har lite lila i tapeten så det kanske vore fint. Har hört att man kan måla kakel men mannen i mitt liv är skeptisk.....

    SvaraRadera
  3. Oj, vad du har pysslat och stått i! Myssen var ju jättesöt, och man måste ju bara bli glad i den, som du säger, och vilka fina loppisfynd!!! Kan ju inte så mycket om porslin, men jag lär mig allt lite hos dig, hihi! Visst kan man måla kakel!!! Kanske man inte ska skrubba alltför hårt på det sen, men vi ska också byta nån gång i framtiden när vi får råd!! Varför gå och reta sig! Mysigt kök annars, gillade din receptbokhylla också...!

    Kram Lycke

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!