Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

onsdag 1 april 2009

Lite krukor


Har tittat på Porslinsbloggen och Upsala Ekeby som skrivit om och publicerat bilder på en massa härliga krukor och vasar. Jag brukar köpa krukor på loppis, det är ganska lätt att få tag på fina krukor billigt. Brukar försöka att ha lite färgtema i mina fönster.
Dessa gråbruna krukorna har jag fyra stycken av. En har kvar märkningen Sesam-keramik men annars har jag inte köpt krukor efter märke utan mer efter färg.....

1 kommentar:

  1. Vad kul att få se dina krukor!

    Gillade de bruna på sista bilden!

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!