Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

måndag 18 maj 2009

Bloggpaus och lappar

Ojojojoj..., vilken bloggpaus det blivit! Sorry....
Själv tycker jag att det är himla trevligt med bloggar som uppdateras ofta..., och så ballar jag ur på detta sättet i min egen blogg!!!:-S
Ni som är inne på Bloggarmorsan och läser ibland vet kanske om att min tonårsprinsessa konfirmerat sig i helgen... Det har varit lite pyssel och förberedelser inför det kan man säga!
Så!!! Nu har jag ursäktat mig färdigt!
DETTA är min senaste härliga handarbetsterapi!!! Jag virkar lappar. Dessa funderar jag på att sy ihop till lite sköna kuddöverdrag (jag har ett antal till.....)
En liten babyfilt ska detta bli när jag fått ihop tillräckligt med lappar. Jag är hemskt förälskad i den gröna färgen..... För alla er som inte virkar; Testa! Jätteroligt och med snabba, snygga resultat! Jag har själv inte virkat sen jag var tonåring men nu är jag fast...., igen!

1 kommentar:

  1. Åhhhh virkar du också..... vad fina rutor du gjort.... kommer att bli jättefint i din soffa med såna kuddar.... har ett gäng rutor liggandes som inhandlades på loppis ifjol.... har tänkt virka svarta kanter runt med inte fått fingrarna ur än...:) helgen kommer att gå i loppisarnas tecken.... det är 3 st på G... vi börjar redan på tors morron o sen går det i ett hela helgen..... kuuuul..... ha en härlig Kristi Flygare..... Kram Annika

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!