Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

måndag 25 maj 2009

Gult och orange

Det är mycket gult och orange nu..... Jag tycker om de färgerna. De är feel-good på nåt sätt och så hör de våren och sommaren till. Jag går lite i skov vad gäller mina loppisfynd. Nu har det varit mycket textilier ett tag. I gult och orange....
Detta är en låååång men ack så smal gardin. Till ett källarfönster kanske?! Sköna färger och ett härligt mönster är det iallafall.....

I lördags hittade jag även denna prickiga kreation. Den fick bli årets sommargardin under fönsterhyllan i vårt sovrum.....

Jag gav en tia för den. VÄLDIGT lagom pris tycker jag!;-)

1 kommentar:

  1. Verkligen bligladgardiner du hittat.... o vad bra med smala kappor nu på sommaren när man vill ha in så mycke sol som möjligt.... o så är dom ju sååååå billiga dessa skapelser.... hittade ett fönstersmycke med plats för 2 ljus som jag inte vet var jag ska göra av än....:)lite i din stil... handla först - tänka sen.... eller hur????? sen jagar jag 2 virkade dukar som ska bli insynsskydd i sovrummet.... brukar ju finnas hur mycket som helst men inte när jag letar inte..... Kram Annika

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!