Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

söndag 24 maj 2009

Visst blir man glad av DET HÄR?

Retrorundan igår bar frukt.... Framför allt av det textila slaget......
Mannen i mitt liv, som vid det här laget är tämligen härdad, hummade skeptiskt och sa att "....tja...., dom blir fina till påsk..., kanske....", när jag visade honom DE HÄR gardinerna:En lång och två korta syddes raskt ihop till en köksgardin á la retro.....På min hylla i fönstret fäste jag ett av alla hyllkantsband som jag köpte igår... Dubbelhäftande tejp är finfina grejer......:-DSer ni Picknick-burken. Har inte haft modet att våga bleka den än så den får agera som kruka åt mina och mina smågrabbars paprikablommor.Visst var det en "bli-glad-gardin"?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!