Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

tisdag 2 juni 2009

Glest mellan inläggen.....

Glest mellan inläggen har det blivit här ett tag... Jag, maken, våra två minsta och två kompisar till oss tog med husvagnen (att härbärgera barn och brygga kaffe i...) och sålde av prylar på ett bagageluckeloppis i Vänersborg i lördags. SUPERROLIGT var det ju!!! Att solen sken från klarblå himmel och att ungarna höll sig HYFSAT i skinnet bidrog ju också till att det blev så lyckat. Vi bestämde oss på stående fot att göra om det hela i sommar..... En del inköp blev det givetvis.... Bl a en glasservis, dock inte komplett......
Det sköna vädret har även inneburit en hel del utomhusfix..... Klicka HÄR för att se lite mer bilder på vad vi grejat med.....

2 kommentarer:

  1. Halloj! Va kul att du hittade in till lilla MOI, hihi.
    OJ, du har TVÅ bloggar...Hur hinner du med de??
    O fyra barn, precis som jag...Shit, har du fler timmar på dygnet än jag? =)))
    Ha en underbar tisdagskväll!
    Kraamizar Git

    SvaraRadera
  2. Oj vad roligt det låter med bakluckeloppis! Är det något som är regelbundet i Vänersborg..? Skulle vara såå kul att åka på en sådan... och Vänerborg ligger ju inte såå långt borta! Det var där jag gick i sjuksköterskeskola för evigheter sedan....

    Kram Lotten

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!