Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

måndag 8 juni 2009

Loppistyg

Ett härligt, om än nyproducerat, tyg hittade jag på bagageluckeloppisen för en dryg vecka sedan.

En tia fick jag ge för ett stoooooort oanvänt stycke tyg i kraftig kvalitét. Medan jag funderar över vad jag ska göra med detta har jag satt upp det på väggen ute på glasverandan.....Här är det dynor högt och lågt....., men visst är det sköna färger på min "tygfond"?


5 kommentarer:

  1. Ett tyg helt i min smak mä..... ser ju en massa saker man kan göra..:) Kram ANnika

    SvaraRadera
  2. Som vadå?? Blir alltid lika nyfiken på vad du kan hitta på? Har du nått bra tips???:-D Kram

    SvaraRadera
  3. Halojs!!! Trött som en gnusparv här...ehh, vad är det nu då?? Finfint tyg! Åh nej, jag skulle ju bara säga gonatt o att jag svarat dig på min sida, blev så gla att det kunde hjälpa med spaljén!!! Natti, natti...

    Krraaaam Lycke

    SvaraRadera
  4. Tips kommer i slutet av veckan..... just nu är skallen mosig..... jooooobbar!!!! Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Hej igen!!!
    jag fick aldrig något mail från dig om adressen..ifall du ville vara med i pay-it forward-grejen...du behöver ju inte om du inte orkar???!!! annars gav jag dig mailadress på ditt inlägg den 26 maj!!!

    Kramis, Lycke

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!