Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

fredag 19 juni 2009

MIDSOMMARAFTON

Vi ska ta vår husvagn och fara hem till ett par kompisar och fira midsommar tillsammans med hela "onge-högen".
Värdinnan fyller år på midsommardagen så henne skall jag förära med en akvarell-ängel som jag totade ihop igår kväll... Hon ÄLSKAR änglar av alla de slag.......VARFÖR målar jag inte oftare?? Det är ju så roligt!!!!!
JAG ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT GLAD OCH TREVLIG MIDSOMMARAFTON!!!!!!!!!!
KRAM HELENA

3 kommentarer:

  1. Just det!!! varför målar du inte oftare!!! Ängeln var ju jättefin! Hoppas ni fick det mysigt med alla ongarna, hihi!!!
    Supergo fortsättning på midsommaren önskar jag dig!

    Kram Lycke

    SvaraRadera
  2. Hallo.
    Vilken fin ängel , varför målar du inte mer.
    Jo , jag vet nog , du har fullt upp. Men kanske du kan få lite tid över. Då vill jag beställa en av dig
    Kram Anitha

    SvaraRadera
  3. Lycke! Detsamma till dig min vän!!!!
    Anitha! Jag målar gärna en ängel till dig oxå! Jag fick blodad tand av det här!;)
    Kramar Helena

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!