Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

lördag 13 juni 2009

Rusta-skor

Var inne en sväng på Rusta häromdagen.
En himla bra affär, enligt mig.... Jag tycker att jag brukar hitta lite av varje där.
Köpte dessa trädgårdstofflor där.
Mina gamla gick på tredje säsongen och nu var sulan så tunn att jag kände varenda sten under fötterna.....



Och ett par skor för 79 spänn som sedan används i tre år är ju en ganska bra investering..... Sen tyckte jag faktiskt att dessa var himla fina också.... Bli glad-mönster liksom......
Planerar ju en del rabatt-fix här framöver så det kommer att komma till användning!







OCH när jag dessutom är inne på ämnet skor: Jag och mannen har försökt att strukturera vår STOOOOORA hall på ett sätt så att vår stora familjs ytterkläder, väskor, pinaler och just SKOR skall kunna ställas undan på ett sätt som ger en känsla av ordning och reda....
Men såhär ser det ALLTID ut precis innanför vår ytterdörr....!!!!
Och..., hrrmmm..., host..., JAAA, det är mina nya trädgårdsdojjor som ligger där i mitten av högen...*rodnar*....
Barn gör inte som man säger... De gör som man själv gör.... Eller hur är det?

1 kommentar:

  1. Jo, så ÄR det. Jag kan vråla fan varför står det alltid skor överallt och så tvingar jag alla att komma och sätta sina skor på skohyllan. Kvar finns då 2,3,4 par skor som jag lämnat mitt på golvet....
    häromdagen satte jag vägghängda skohyllor inne i en garderob. Det funkar hyfsat. Fast de som används står ju ändå mitt på golvet. Men man får se det så här: de tar ju iallafall AV sig skorna...;D

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!