Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

tisdag 23 juni 2009

Sommartid är loppistid!

Gott väder i kubik är det just nu..... Idag har vi haft 25grader varmt och stekande sol....

Igår var jag inne på två loppisar i Mellerud TILLSAMMANS med mina två minsta vildbasar (4 och 7år gamla)

Jag fick tag på en fin gul emaljmugg för en tia. Den trivdes bra ihop med den gröna muggen vid datorbordet.

Ett örngott i härligt blått mönster. 2kr!

En rund duk för en tia. ....och ett förkläde för en femma.....

Jättefin tjock kvalitét.... Funderar på att sy om det. Kanske en liten klänning till min lilla systerdotter som föddes i helgen.... Så söt är hon! Klicka HÄR för att kika på det lilla underverket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!