Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

söndag 5 juli 2009

Fondmålning

Har länge gått och funderat över huruvida jag ska färglägga min fondmålning i sovrummet eller ej....... Häromdagen tog jag tag i saken och HÄR är slutresultatet. Nu känns den MYCKET mer jag. Är ju inte egentligen så mycket för det här med vitt och beige och strikt stilrent.....

Men visst är det läbbigt när man lagt de första penseldragen och funderar över vad 17 man gett sig på nu.......?!

Men slutet gott, allting gott! Jag är nööööjd! Nu är det bara städningen kvar........

10 kommentarer:

  1. Wow så snyggt! När du har städat klart kan du väl lägga ut en bild på hela sovrummet så man ser den på plats så att säga.
    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Hu, vilka KRAV du ställer Tina!!! Hihi.... Jag får lägga på en rem vad gäller städningen då!!!

    SvaraRadera
  3. åh vad fint det blev!

    Sv: Jag har också masstillverkat mössor, men kände att nu var det dax för något nytt... ;) Ombyte förnöjer...

    Må så gott!

    Kram Carola

    SvaraRadera
  4. Jättemycket bättre blev det!!! Jätttefiint!!!
    Funderar också på det där med att måla på grejer, hade tänkt måla blommor på en hylla, men har inte kommit igång med detta ännu...lite svårt tordas börja, hehe..

    Kram Lycke

    SvaraRadera
  5. Det blev verkligen jättefint!!!!!!!

    SvaraRadera
  6. Snyggt!!!!! vad du kan.... o hela rummet vill man ju se..:) målningen var ju helt underbar...KRAM Annika

    SvaraRadera
  7. Ditt pif-paket är skickat idag!!!
    Jepp, hoppas du gillar det jag tåtat ihop...har undersökt din blogg lite jag, hihi...

    Kramar Lycke

    SvaraRadera
  8. Wooow; så megakanonsuperduper fin den blev!! Snyggt jobbat, vad duktig du är!!

    SvaraRadera
  9. jätte fin! kanske man kan få se hela väggen?? nyfiken!

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!