Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

fredag 31 juli 2009

God Juli!

Har varit och handlat kläder till mina barn i dag. Slås av hur svårt det är att få tag på fina, ROLIGA kläder till grabbar!!! Mörkblått och grått dominerar.......
Jag har rensat lite i mina tyggömmor..... Blev så GLAD när jag hittade DEN HÄR! Min absoluta favvo-duk ever!!! Den har varit borta ett tag. Dessvärre beroende på att jag faktiskt har allt för mycket i mina skänkar.... Men nu ligger den framme på köksbordet igen...... Och jag älskar den!
Har varit framme på två loppisar idag. En var stängd..., och en hade bara jox..... Så inget napp tyvärr....
Min goa loppis-kompis Karin fyller år i början av oktober. Här är hon på ett gammalt kort i sällskap med min lille Albin....Hon samlar på tomtar, tomtar, tomtar..... Och GIVETVIS så letar jag året runt efter sådana till henne.... Gärna gamla nissar...... Dessa har jag fått tag på hittills....Min favorit är den lille längst fram. Jag har en sån själv nämligen....
Jag VET med all säkerhet att hon inte läser några bloggar så jag vågar bildledes visa vad jag köpt till henne redan nu......
Så därför go´vänner vill jag passa på att önska er en GOD JULI så här precis innan augustis ankomst!!!

2 kommentarer:

  1. Vad skoj att du hyttade din "bortappade" duk.

    Kan tipsa dig om färgglada kläder med roliga tryck och applikationer. www.rabdido.se

    Jag jobbar som säljare/teamledare hos rabdido. Vår höstkollektion släpps 21 augusti, så du kan titta i vår webshop där man kan fynda kläder från tidigare kollektioner.


    Vad fina tomtar du hamdlat, hon blir nog superglad!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jo, vi verkar ha barn i alla åldrar, du å jag!!! Min äldsta blir 17 i höst, å den yngsta är 4. Så finns det en på 13 och en på 15. Så man växlar mellan tonårsmorsa och småbarns...mellan festivalyra och bolibompa!!! Häftigt är det och roligt; men visst kan det bli kaosartat ibland!!!

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!