Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

söndag 9 augusti 2009

Utländska besökare....

Idag lade jag till en ny gadget som registrerar från vilka länder mina blogg-besökare loggar in från. Jag vet ju att jag har haft någon norsk besökare iallafall! ....men ALDRIG trodde jag att det var så MÅNGA utländska besök! ROLIGT! Med anledning av detta har jag lagt till ytterligare en gadget...., en Google Translate! Jag hoppas att mina utländska gäster har nytta av denna! Skriv gärna och kommentera så att jag kanske kan hitta till er också!
Ni är varmt välkomna!!!!

7 kommentarer:

  1. Hej! Ser att du haft roligt och fyndat på loppis. Visst är det roligt att ha internationell räknare och se varifrån alla kommer som tittar in, men de är dåliga på att kommentera.
    Ha en skön vecka nu.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Vilken kul grej med den där "visitors-flag"; vad många utländska besökare!!!!
    KUL!!!!
    Är det en speciell "blogspot"-grej eller vart har du hittat en sån?

    SvaraRadera
  3. Birgitta! Ja, det var ju jätteroligt.... Och så blev jag så förvånad... Men som du säger..., inga kommentarer!!!
    Rosalucia! Klicka bara på min räknare så kommer du dit!
    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  4. Men vad spännande... måste testa....:) o väskan du fyndat blev jag aaaaaavis på.... den var ju hur läcker som helst....:=) o stolarna går inte av för hackor de heller... vilket pris.... Kram ANnika

    SvaraRadera
  5. Kollade vad du gjorde med servetterna, och det blev ju kanonfint!!! Kul att de kom till användning, hihi...
    Har aldrig kollat hur många utländska besökare jag har, men blev sugen på att göra det nu...vet att någon från flickr varit in o kikat..och har funderat på att göra bloggen i en engels version också, men det tar ju en massa tid, med mitt svammelspråk särsklit, hihii...

    Kramhögar Lycke

    SvaraRadera
  6. hej
    å vad jag har läst och njutit av alla fynd och allt annat du visar.Först å främst klänningen av den bruna duken...jag är målös,du e ju helt fantastisk snacka om duktig,och att ha nåt nån annan inte har (de Gillar jag)skitsnygg !
    sen butiken i Stenungsund blev så till mej så jag klicka ner hela nätet ha ha,jag har också en tim dit,min pappa var från tjörn och ligger begravd där och alla somrar när jag växte upp var jag på tjörn,med andra ord dit ska jag ! haha å fynda hoppas man,imorgon kommer min mellersta dotter hit igen då är det sängborden av furu i gästrummet hon ska måla om .
    nu kom jag på vinröda ytterkrukorna var ju jättefina ,får försöka titta in oftare hos er andra så det inte blir en roman varje gång.
    Allt gott /Lisbeth

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!