Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

tisdag 18 augusti 2009

Wild and crazy

"Snälla, söta... Var still så att jag kan ta kort......!" "Stå bara rätt upp och ner iallafall........ Jag vill ju inte att du hoppar i soffan egentligen....."

"Det blir ju jättesuddigt!
Hrrrmmm..... Har gjort tappra försök att fota min fyraåring i byxorna jag sydde..... Inte världslätt som ni förstår. Detta är min allra första barnbralla.... Svåååååårt! Men kul! Och byxorna fick godkänt. Klicka HÄR om du vill kolla på tyget som jag använde.....

4 kommentarer:

  1. Det är rart med barn ;)

    Fräcka byxor!!

    SvaraRadera
  2. Ja det är det säkert, om du frågar en målare, men nu frågar du mig och jag tar vad jag har. I hallen har jag använt våtrumslim, funkar kanoners.

    Jag har nog inte använt det rekommenderade limmet till särskilt många tapeter i mitt hem, några, men långt ifrån alla, då skulle jag ju få kasta en hel del lim liksom om jag levde efter det :-)

    SvaraRadera
  3. Snygga brallor!!! Ja, hm...det jag nu ser av virvelvinden...hahahaha-snacka om fartiga bilder. Men en sak är klar, de byxorna satt som de skulle annars skulle det inte vara sån akrobatik i kroppen...eller har du hällt myror i brallan??? :D

    SvaraRadera
  4. Carola: Ja visst är barn rara! När de sover...
    Tant grön: Bra.... Då kan nog jag oxå blanda som jag tycker;-)
    Persilja: Nä... Det behövs inga extra myror i den brallan!
    Kram Helena

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!