Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

onsdag 30 september 2009

UTLOTTNING

Är inte mycket för prydnadssaker.... Men mina tuppar ÄLSKAR jag..... Visst är dom coola? Den lille till vänster är faktiskt en "designtupp"! Någon som vet vem som formgivit den?
Passerar snartsnartsnart 20 000 besök på denna bloggen.
På min andra blogg passerade jag faktiskt 30 000 häromdagen!!!
Visst är väl det värt en utlottning???
Okej... Jag hoppar och blundar! Hehe.....
Lägg en kommentar på det här inlägget och du får EN lott! Länkar du från din egen blogg med min tupp-bild så blir det TVÅ lotter!
......och vinnaren får VALFRI TUPP!
Det är väl en okej deal??
Min utlottning pågår till och med den 11:e oktober!
Lycka till!!!!!

17 kommentarer:

  1. Självklart är jag med!!

    länkar givetvis oxå!!

    SvaraRadera
  2. Det är klart att jag vara med om en chans om dina fina tuppar!

    Och jag länkar från min blogg

    SvaraRadera
  3. Det är jag gärna med på! Håller med dig, tupparna är underbara!
    Länkar självklart!

    Ni verkar ha haft en mycket trevlig dag!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag gissar på Hydan/Vallien för hon har verkligen varit och petat överallt. Fast det var inte riktigt hennes tvärsäkra stil...
    Jag är dock inte med i utlottningen för jag gillar inte heller prydnadssaker...:D
    Kikade in för att se om stolen var klar...Vill ju se slutresultatet!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Visst vill man tävla om snygga tuppar..... tar o slänger in en länk också.... för att få lite bättre chans..:) kika in hos mig så kan du mä tävla..... hoppas att tjejens fot ordnar upp sig.... inte kul att ha ont.... Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Kul tävling! Tuppen är dock inte riktigt mitt decennium :-) så jag hoppar över medverkan.

    SvaraRadera
  7. solklart vill man ha en tupp kram!
    länkar

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna vara med! Jag har redan en trätupp så jag hoppas på en kompis till den!

    mellanrummet.blogspot.com

    SvaraRadera
  9. Klart jag är med!!!! länkar också!
    Kramhögar Lycke

    SvaraRadera
  10. Hej! Det är klart att jag vill vara med och jag länkar på min blogg också.
    Ha en mysig lördagskväll.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  11. Hej igen!
    Har hittat info om din tupp!
    Det är Gunnar Ander för Ystad Metall som formgivit smidestuppen på 50/6o talet.
    Två liknande såldes i en kuriosaaffär för 150 kronor!
    Kul va!
    kram marie

    SvaraRadera
  12. Klart jag är med och tävlar...hoppas nu...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Hej visst vill jag vara med och tävla om de trevliga tupparna
    Ha en trevlig helg
    gunbritt.johnsson@spray.se

    SvaraRadera
  14. Den till vänster passar på vår vedspis.
    Den tar vi, sa polisen.
    Grattis till 20.000!!

    SvaraRadera
  15. Tack för trevlig blogg! Klart att tanten vill ha en tupp! Länken är också fixad så nu har jag dubbel chans då! Trevlig söndag önskas Du!

    SvaraRadera
  16. vill självklart vara med på din utlottning

    SvaraRadera
  17. Nu avslutar jag min utlottning!
    Återkommer med resultat!

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!