Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

lördag 24 oktober 2009

Jag ber om ursäkt......

Jag har varit en USEL bloggerska denna veckan! Anledningen kan ni läsa om HÄR!
Idag blir det ingen lördagsloppis.... Det vankas storståtligt 8-årskalas.... 25 vilda 8-åringar ska släppas lösa i skogen runt vårt hus. Jag har såpass mycket självbevarelsedrift att vi planerat för ett UTEKALAS! Skattkartor och korvgrillningsbrasa är förberedda!

2 kommentarer:

  1. Perfekt med utekalas. Skulle inte vågat det denna årstid, men med korvgrillningsbrasa är det ju perfekt.
    Det är nåt jag skulle vilja bygga, ett mysigt sitta ute runt lägerelden och grilla korv ställe. Inte såna där färdigköpta utan cementringar, eller egenmurat och så bänkar eller avsågade stockar. Har ni en sån plats eller bara en grilleld? Visa gärna! Behöver inspiration! Lycka till md kalaset. Dottern var på 9årskalas igår och rev ett hus. :D

    SvaraRadera
  2. Mysigt att kunna släppa ut barnen på upptåg bara sådär..hmm kanske kunde funka med korvgrillning här med när näst minsta fyller 10år den 14 nov.. =)
    SV: Mmm det skall bli mysigt att planera bröllopet och göra små mycket jag bara orkar på egen hand, resten hoppas jag på hjälp med.. =) hihi..
    Ha en fortsatt fin söndag!
    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!