Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

torsdag 8 oktober 2009

Lapptäcket är klart! ....näst intill......

Vårt matrum är förvandlad till en syverkstad.... Det här med lapptäcken var ju gôrskôj!!! Mitt första lapptäcke ska bara fodras med fleece baktill så är det klart!
Och igår fyllde jag på tygförrådet lite till......
Ett kanonfint baby-påslakan till det facila priset av 3:-!! Och två bruna tygstycken för en femma styck (ber om ursäkt för den suddiga bilden!!!)
I helgen fick jag även tag på två kuddar som jag missat att visa. En tia styck...... Kuddar i soffan kan vi i vår familj inte få för mycket av!!! Nu under hösten och vintern är det mängder av kuddar och filtar framför tvn som gäller..... MYS!!!!

4 kommentarer:

  1. Jag tycker mycket om det gula du hittade! För 3 kronor. Så fint!!! Kram Glitterblomma!

    SvaraRadera
  2. Underbart lapptäcke!!!! Vad härligt att du kommit igång med detta - det ska nog bli för mig med när jag sytt mig less på kuddar!!!

    Morgonkramhögar Lycke

    SvaraRadera
  3. Vad fint lapptäcket blev !!
    Kuddar och filtar i massor och tända ljus, mysigare kan det inte bli ! =)
    Ha en mysig helg!
    Kram =)

    SvaraRadera
  4. Vad mycket fina tyger, både i detta inlägget och föregående! Var hittar du allt?

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!