Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

tisdag 1 december 2009

Adventsstök och gästbloggeri!

Mitt adventsstök härhemma fortgår i sakta mak......
Lyckades få upp mina underbaraste gardiner i lillsonens rum utan några protester från hans sida.
Blommor och hjärtan är för tjejer har jag fått höra nämligen..... Denna goa lilla ljusstaken i plåt inhandlades på favvoloppiset förra veckan.
Tomten är också ett fynd därifrån!Idag provar jag på något nytt! Jag har är inne hos Imse och gästbloggar! Klicka HÄR för att hälsa på hos henne!

4 kommentarer:

  1. Hej vad vackert tyg i gardinerna verkligen!

    SvaraRadera
  2. Vilka jättefina gardiner, tycker till och med en som inte har 1970-talet på första plats :-)

    SvaraRadera
  3. Hej! Vad kul att titta in i ditt kök och sonens rum och se dina fina adventsstjärnor.
    Såg den härliga John Blund du hittat på loppis. Sådana fanns 4 stycken hemma när barnen var små. Undrar vart de tagit vägen.
    John Blund var ju en stor favorit då och det vet väl du också Helena. Skulle tro att du är i ungefär samma ålder som mina barn.
    Här har vi haft riktigt kallt, -15 i morse och rimfrosten ligger så vacker ute. Det blir nog en kall natt till. Isen har lagt sej på sjön.
    Nu har jag latat mej i 3 dagar pga ryggen. Inte varit utom dörren på 2 dagar.
    Önskar dej en fortsatt skön vecka.
    Kramar Birgitta

    SvaraRadera
  4. Juligare än juligast! Så söta dina hjärtan är. Jag kanske ska köra tyger till dig istället för till fritids nu när jag röjer i syrummet.
    Kram och hälsa dotera Krya på sig!

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!