Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

söndag 28 februari 2010

Bemärkelsedag!

Idag fyller jag 38 år....
Och vad dagens höjdpunkt bestått i ser ni här.....Mamz och Papps var här med sin nya hundvalp.... Jisses! Det är farligare att klämma på såna än på bebisar! (Iallafall när man som jag redan är fyrabarnsmamma....)
Lite roliga presenter har jag fått också. Vin är alltid trevligt! Och den vackra färggranna korgen har jag fått av min bror och hans fru. Den är från min svägerskas hemland Mexiko och jag älskar de djärva färgerna!
Mannen min har varit en god äkta hälft idag och stått för merparten av markservicen.... Han är i sitt esse där borta i köket som ni ser!
Medan lilleman stänger in sig i tv-rummet.
Jag får bjussa på lite interiörbilder nu när vi har det hyfsat städat och iordning. I morgon är det ett minne blott!!Dagens trevligaste retro-present stod Loppisväninnan för. Hon har järnkoll på vad jag gillar och hade köpt den här duken med tillhörande löpare till..... Me like.....

12 kommentarer:

  1. Hej
    och stort grattis till dej och mej,vetdu jag fyller också år idag ,lite mer, 51 för att vara exakt. ha det gott kram Lisbeth

    SvaraRadera
  2. Stort grattis på din födelsedag!
    Världens bästa städtips är att vänta främmande :D Jättemysiga bilder på ditt hem!
    Kram Sussie

    SvaraRadera
  3. GRATTIS på din födelsedag. Hoppas att dagen varit bra.
    Massor av kramisar Birgitta

    SvaraRadera
  4. Bamsekramar till en stor tjej! Mysig bild!

    SvaraRadera
  5. Jag säger grattis här också :) Vilken härlig korg, den blev jag lite avundsjuk på. Så snygg färgsättning och sen såg den ut att vara funktionell också :)

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott,härliga bilder.

    SvaraRadera
  7. Men GRATTIS goaste du!!!!!!!!!! Är det möjligt att du fyller 38 två dagar efter mig???!!!!????
    Jag fyllde nämligen i fredags jag, hihi!
    Gillade väskan du fick så gott! Och den där soffan du sitter i skulle jag hemskt gärna haft hemma här nu när jag fått upp de nya tapeterna :) Hoppas jag finner en sådan en dag...mmmm...., ser att du har en sådan fåtölj också - lyllo du! Hundvalpar är livsfarliga att krama :D

    Grattiskramar Lycke

    SvaraRadera
  8. Grattis! (och tackar för ditt grattis!)vilken ljuvlig liten hundvalp!(vi är också lite sugna på nytt...kattunge...)
    vad fint du har det hemma, massa roliga saker!
    kram och ha en bra dag!

    SvaraRadera
  9. Nu har jag även hittat hit :)

    SPÄNNANDE blogg, återkommer snart, är ju din trogna följare :)

    Kram Heleena

    SvaraRadera
  10. Du har något att hämta inne hos mig gumman! =)
    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  11. Grattis i efterskott :)

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!