Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

lördag 13 februari 2010

Helg-gott!

Med anledning av att det är Alla Hjärtans Dag i helgen har vi försökt att fixa lite extra gott att fika på...
Igår kväll smarrade jag och barnen oss riktigt framför tvn. Jag fixade chokladbollar rullade i strösocker. Ett väldigt enkelt vardagsgott tycker jag....Idag har jag och mina små bakat lyxmuffins med mandel. Klicka HÄR för att kika på det äventyret!
Men jag lovade ju att bloggen skulle ha lite kärlekstema i helgen....
Mannens (nåja.... Mamma Scans) köttbullar ihop med hemgjort mos är ren och skär kärlek...
Speciellt som mannen min varit rätt sliten idag. Han tillbringade merparten av fredagsdygnet i de värmländska skogarna för att kolla på Svenska Rallyt och var inte hemma förrän seeeent i natt....
Pappsens mat uppskattades även av barnen.....

4 kommentarer:

  1. Mmmm.. Visst kan vägen till hjärtat gå via magen!? ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  2. Va mysigt ni verkar ha haft det. Fina tallrikar också..

    SvaraRadera
  3. Det ser gott ut!! Fint porslin med...

    SvaraRadera
  4. Nu vart jag ju sugen på gotti....

    Fin blogg btw

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!