Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

måndag 29 mars 2010

Pinup-flaska!

Igår fyllde min tonårprinsessa 16 år. Traditionsenligt morgonfirande fick det ju bli....
På förmiddagen åkte vi till grannstaden där dottern fick agera "modell för en dag".
Klicka HÄR så får ni se vad fin hon blev!
"Modellandet" innebär många timmars väntan för medföljande mammor. Vi fikade och köpte varsin dricka enbart pga den snygga flaskan! Kolla!

Sällsynt fin "pinup-dricka"!!!!

En trevlig liten flanering på Panduro resulterade bla i nytt decoupagelim och detta fina omslagspapper.....

Jag har en spännande tanke kring vad jag vill hitta på med detta.....
Ha en go början på veckan!!!!

5 kommentarer:

  1. Håller med dig om att flaskan var riktigt läcker ;D

    SvaraRadera
  2. Härlig flaska och grattis till tösen!
    då har vi varsin 16 åring då.. min Grabb ligger tyvärr i sviterna efter kräksjukan i dag....men nu håller vi oss hemma här ska inte bli mera av den varan till påsk..kram!

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis till din fina dotter - hon blev ju jättefin på korten!!! Gillar den där flskan jag med så den hade inte jag heller låtit bli :)
    Tack för dina värmande ord - visst har det varit en fasligt lång vinter - man behöver en massa sol nu :) Men det känns som att det är påväg!

    Soliga kramar Lycke

    SvaraRadera
  4. Kul flaska! Och de serverade brödet på Stig Lindbergs Adam-fat? Classy.

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!