Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

lördag 3 april 2010

Påsk och första riktiga vårdagen!

Jag köpte ju fina UE-koppar för ett tag sedan. "Påskkoppar", tyckte maken... Och så fick det bli. Premiärkaffet dracks till ägg och sill-frukosten i morse. Efter frukosten tog jag med mig kameran på en liten runda i trädgården...
Det börjar synas att våren är här!


Min systers tre äldsta tjejer var här och påskade i morse.... Så snygga! Mina grabbar har verkligen inte haft någon lust på påskbrevsmåleri i år (heller!!!!!) så vi gjorde en variant med små påskpaket som vi gett de barn som kommit hit med påskbrev. De har fått välja paket ur en skokartong som jag decoupagat med mitt fina nya Panduro-papper.
GLAD PÅSK till er alla!!!!

5 kommentarer:

  1. Svar: Tack och glad påsk på dig med! :)

    SvaraRadera
  2. Åh så mysigt. Och äntligen är våren här. :-)

    SvaraRadera
  3. åh, vilka härliga vårbilder! Nu behöver man inte tveka längre!

    SvaraRadera
  4. Härliga påskbilder och härligt väder har det varit! snön smälter bort fantastiskt fort även här :)

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!