Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

torsdag 10 juni 2010

Utmaning!

Libby med bloggen Femtiotalsjakten har utmanat mig!
Jag ska visa den tionde bilden som jag lade ut i min blogg.
Kul att få bläddra bakåt och titta lite vad jag haft för mig sedan jag började retrotoka mig bloggledes i februari 2009.Mitt inlägg är från den 26/2-09 och jag visar hur jag sytt kuddöverdrag av loppistyg som jag fyndat. Kuddöverdragen används flitigt. Just nu lyser de upp ute i glasverandan härhemma!

3 kommentarer:

  1. Härliga färger, kul att de fortfarande lyser upp.

    SvaraRadera
  2. Jättehärliga och fina färger. Lyser upp gör de verkligen! :-)

    SvaraRadera
  3. De är verkligen helt underbara! Riktig sommarglädje!
    kram

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!