Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

måndag 16 augusti 2010

Fint besök och presenter!!!!!!!!!!!!

Min sista semesterhelg fick vi ovanligt finfrämmat:
Porslinsbloggaren och hans fru Myran och deras barn kom på besök.
Det var vansinnigt spännande att träffa bloggkompisar irl.... En liiiiten ofruktsam loppistur blev det men framför allt blev det trevligt umgänge, prat, barn och en present till mig!!!!!!!!!!!
Jag blev som ett barn på julafton när innehållet i paketet plockades fram:
En rund duk som Herr Movarp och Libby hittat på sin runda och som de tyckte passade mig.... Jag kunde inte annat än att hålla med....Ett gäng Rörstrands Viktoria mattallrikar....
Sex fina Rörstrands Sture i absolut tokfint skick....
Och ett mycket uppskattat tillskott till min samling med Emma-porslin!!!
Jag fick även två olika ljusstakar men bildöverföringen strular så jag får visa dem vid senare tillfälle....
Besöket avslutades med en inbjudan upp till Dalarna som vi absolut tänker anamma!

8 kommentarer:

  1. Åhhhh, vilka fina saker. Förstår att du blev glad.
    Vilka toppen gäster, skicka ner dom till Göteborg när de är klara hos dig :D

    SvaraRadera
  2. Wow! Häftigt att träffa blogg vänner!

    SvaraRadera
  3. Visst är det roligt med "bloggträffar" och att få presenter är aldrig fel, fina dessutom!

    SvaraRadera
  4. Det måste vara en speciell känsla att träffa bloggvänner. Jag menar, man har ju en speciell reltion. Ganska mycket lika tankar och intresse. Tror jag???
    Fin present! Förstår att du blev glad.

    SvaraRadera
  5. Vilket härligt tyg!! Tänkte få passa på att meddela att jag har lagt ut en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Men så kul, och vilka presenter du fick!!
    ha det gott och tack för en fin blogg!!

    SvaraRadera
  7. Åhh va kul det låter att träffa bloggvänner irl..men men man får väl chansen nån gång.. =)

    SV: Förstår att det inte är såå många ute i blogglandia nu..men jag känner mig ju så ensam utan era goa kommentarer..men jag får ge mig till tåls.. =)

    Hoppas du får en toppenhelg gumman!
    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!