Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

tisdag 24 augusti 2010

Lite goa textilier

Har småloppat mig lite de senaste dagarna.
Lite sköna tyger har det blivit. En go gardinkappa för en femma.... Härliga höstfärger.... Ett kanonfint påslakan för en tia....
Sen har jag handlat lite smådukar och grytlappar. Har fått en projektidé i huvudet som jag bara MÅSTE sätta i verket.
Återkommer kring detta!!

4 kommentarer:

  1. Hej vännen! väntar spänt på ditt projekt ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Påslakanet är ifrån ikea runt 1976 :)

    SvaraRadera
  3. Jag har definitivt fått en ny idé nu. Att hålla utkik efter textilier som tex påslakan. Det är riktigt snyggt med retro-lakanset ju :)

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!