Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

måndag 30 augusti 2010

Svensk retro på export?

Yvonne med bloggen 50-tals-keramik har idag gjort ett inlägg där hon hittat en dansk blogg där de skriver om svenska retrobloggare... Och där jag är med!!!! Vansinnigt kul!
Pga en dator som av någon anledning spärrar mina kommentarer kan jag inte skriva hos dig Yvonne, men TACK för ditt inlägg!!!!
Flera av er retrobloggare fanns med. Klicka här för att titta!!!

8 kommentarer:

  1. Jättekul! Svenska bloggar är kanon!

    SvaraRadera
  2. Snyft! Kommer inte in på din andra blogg längre..är inte inbjuden.. =/ Vad göra?

    Grattis tjejen! Jätteskoj! =)

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  3. GRATTIS Helena !! :))
    Jag blir så glad för din skull !!! :))
    Önskar dig en bra dag , varma kramar :))

    SvaraRadera
  4. Åhh va spännande! Hittar inte din mailadress men det kanske hjälper om du får min.. =)
    suzanaalexsson@hotmail.com

    Kraaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  5. Och jag var med där också såg jag! Kul att man blev utvald.

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!