Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

måndag 27 september 2010

En kul present!

I fredags fyllde min härliga väninna A år!
A är en rolig vän att ge presenter. Hon vågar gå lite utanför ramarna och har flera gånger bett mig hålla utkik efter färgglada dukar till henne.
Jag tillverkade en tokglad löpare till A!
Fyra färgglada loppisdukar nästades ihop och runt det hela virkade jag en gul rand.... Sedan fick det ju bli lite andra, sköna "gladdukar" i paketet....

3 kommentarer:

  1. vilken härlig ide Helena.....va fin den va....å dom andra dukarna oxå :D

    SvaraRadera
  2. Men vad fin den blev! Underbar idé!

    SvaraRadera
  3. Hej igen, vet du hur man har två bloggar och vill välja vilken av bloggarna som ska visas när man kommenterar hos andra? Min virkblogg syns när man går till min profil där man kan välja vilken av mina två bloggar man vill kika in på.....Kramen Heleena

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!