Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

torsdag 9 september 2010

Ett grönt påslakansflow

Jag är inne i ett påslakansflow....
Ett GRÖNT påslakansflow....
Detta fina hittade jag igår....
Och detta hittade jag på Erikshjälpen härom veckan....
Sen en "måste-skylt" till toaletten.... Min mormor hade ett likadant rött hjärta på sin toa-dörr... Nostalgi med andra ord.....
I övrigt breder jag ut armarna och välkomnar hösten.... Tycker om de mörka kvällarna och att man kan tända upp mysbelysning och bara gotta sig....
Min retrokurs drar igång den 7/10... Just nu snurrar upplägget runt i huvudet på mig. Det ska bli fantastiskt kul!

7 kommentarer:

  1. Åh! Det med fåglarna är ju helt fantastiskt!!

    SvaraRadera
  2. Ja det med fåglarna på är underbart! Mmm man myser nu och njuter utav mysiga innekvällar med tända ljus och en kopp varmt te.. =)

    Kraaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  3. Det vore ju underbart att samla ihop ett gäng toa-skyltar och sätta upp som ett collage på väggen i badrummet. Varför nöja sig med en?

    SvaraRadera
  4. Sv: Mmm visst är det underbart! Jag skall lägga ut ena delen på tradera då älsklingen tyckte att jag lagt ut galet mycket pengar på det så lite tycker han vi kunde få tillbaka.. =/ Man skall ALDRIG ha karlar med sig när man fyndar.. =) hehe..
    Postade ditt pysselpaket i går, hoppas du får det på måndag! =)

    Kraaaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  5. Du har massor av fina retrosaker ^_^, jag har samlat på mig alldeles för mycket själv och behöver nu rensa ut så min familj får plats att bo oxå :o!! Går inte gå här hemma :/ , intresserade av vad jag gör mig av med kan ju kjontakta mig :) , har bloggen http://retrovintageantikt.blogspot.com/ , är inte så bra på att göra sidan men det går framåt ^_^, ha en underbar höstdag :D / Susanne

    SvaraRadera
  6. SV: Åhh va skoj att du blev nöjd med tapeterna gumman! =)

    Kan fortfarande inte komma in på din andra blogg..snyft..

    Kraaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  7. Men vad spännande med kursen!!!! Ska bli roligt om du berättar vad du hade för teman sen! :)

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!