Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

torsdag 9 september 2010

Lite tyg och annat till Krimskramsan!=)

En härlig sak med bloggeriet är alla likasinnade bloggvänner man får....Suzana med bloggen Krimskramsan lade ut ett fint pysselpaket som jag blev sugen på för ett tag sedan.
Nu har jag plockat ihop en hög med tyg och annat som jag skulle kunna tänka mig att byta bort!
Två grytlappar...
4 meter rött band och drygt 2.5 meter vit spets.....
Rött tyg med pyttesmå hjärtan (95 x 37cm)
Grönblommigt tyg (136 x 143 cm)
Turkosblommigt (76 x 90 cm)
Orange och rosablommigt tyg (126 x 180 cm)
En bit vaxat tyg turkos med prickar (73 x 59 cm)
Brunorangeblommigt tyg (130 x 57cm)
Ett vitt förkläde med bruna blommor....
Vad tycker du Suzana? Är det något som du skulle kunna tänka dig att byta med???

3 kommentarer:

  1. Absolut! Åhh va svårt att välja, mycket fint juh! =)

    Har stoppat ner ett par extra bonusar i paketet som jag hoppas du kommer gilla..jag sänder "mitt" paket först så får du skicka mig det du tycker det är värt sen.. =)

    Maila mig din adress, har förlagt alla adresser när jag "flyttstädade".. =)

    Kraaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Åhhh va skoj!! =)

    Min adress:
    Suzana Alexsson
    Fallrisgatan 18
    82831 Edsbyn

    Skickar ditt paket imorgon! =)

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  3. Ååå vilken rolig ideé, jag måste sätta ihop ett tygbytes kit och se om mågon vill byta sen med mig ;)

    Kram Marina

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!