Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

tisdag 21 september 2010

Roligt byte!

Jag har gjort ett byte med goa Krimskramsan. Skickade ett paket med lite sköna tyger och kantband och fick en hel hög med vackra tapetstuvar i utbyte:






Den fantastiska rödrosa längst upp blev min absoluta favorit.... Blir glad av blotta åsynen av den. Nu återstår ett pikant problem.... Vad ska jag hitta på med alla goa tapetstuvar? Vi har en liten på gång i släkten. Den härliga tapeten med Robin Hood kanske passar till nåt liten present åt honom/henne?

6 kommentarer:

  1. Kuuuuuuuuul att hitta din fina blogg!
    Vad mycket härliga tapetstuvar du har!:) mimi

    SvaraRadera
  2. Man är aldrig för stor för att glädjas av paketbyten:)Fina mönster och färger1!!

    SvaraRadera
  3. Oj, vilken färg- och mönsterorgie. HÄRLIGA tapeter!!

    SvaraRadera
  4. Kul att du gillade mitt tapetpaket! Blir säkert kanon med någon slags present till den nyfödde av disney tapeten.. =)

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  5. Hej! Varför inte "tapetsera" utanpå en tråkig pärm till den lille/lilla. Blir ju fin att sätta in foton eller något annat kul :)

    SvaraRadera
  6. Tänk att det där är tapeter! Ser ut som jättefint tyg. Vilket toppenbyte!

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!