Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

torsdag 9 december 2010

In med det nya -ut med det gamla??!

In med det nya -ut med det gamla!!!!!!???
Det brukar inte riktigt vara min melodi i vanliga fall men igår gjorde jag ett undantag:
Coops koppar med Stig L:s fina dekor kunde jag inte motstå! Mina gamla höganäskoppar är utrensade. Dock sitter min fina retrokoppssamling säkert!
Idag ska jag och mina yangsters baka julgodis tillsammans med syrran och hennes fyra barn. Vi bestämde oss för att träffas och få lite kvalitétstid tillsammans med ungarna istället för att byta julklappar i år.... Det ska bli himla trevligt!

5 kommentarer:

  1. Å dom är riktigt snygga dom där muggarna. Jag hoppas dom finns kvar när jag har råd att köpa några.

    SvaraRadera
  2. Jodu!!! De där kunde inte jag heller motstå! Tror jag köpte 14 st allt som allt..men då är en del små julklappar tänkta också :) Jättefina skåp hos dig! Önskar er en mysig torsdagskväll *****

    Kramar Lycke

    SvaraRadera
  3. Jag såg dem på Konsum igår men köpte inte. Fast fick verkligen behärska mig. Vi behöver inte några muggar så jag försökte verkligen tala allvar med mig. :)
    Fast än är inte sista ordet sagt. haha

    SvaraRadera
  4. Vi köpte den förra varianten, men denna gång får de stå kvar.
    Fina är de verkligen.

    SvaraRadera
  5. Jag har också köpt på mig några SL muggar idag. Fast jag tycker nog att din koppsamling är ett strå vassare!

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!