Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

tisdag 8 februari 2011

Skön tisdagmorgon

Härlig, avslappnad tisdagmorgon.
Jag vaknar till i sängen med en kopp kaffe och lite rostade mackor med gräslöksost och gurka... Sovrumstvn står på och bredvid mig på täcket står laptopen.... Den fina Egersundskoppen med kossan på är från makens barndom.
Min yngste sitter parkerad framför tvn med sin frukost och Nickelodeon på tvn.
Idag väntar ett biblioteksbesök och kanske ett litet skutt in på lilla favvoloppisen.... Lite gardiner ska bytas ut också. Jag har varit mäkta seg med att få ner julgardinerna....

1 kommentar:

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!