Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

torsdag 14 april 2011

Bloggpresenter

Jag är deprimerande inaktiv vad gäller loppandet just nu. Då är det härligt att ha snälla bloggvänner. Eli hittade denna stora duk på en loppis och kom av någon anledning att tänka på mig!!!;) Visst är den härlig och väääldigt retro-tokig? Sen har jag även gjort ett litet byte. Sara såg en kopp på en bild här på min blogg och frågade om den var till salu. Vi kom överens om ett byte. Jag skickade koppen och hon skulle överraska mig med något kul: Kolla burken!!!!! Har ni sett något så ljuvligt? I burken låg det även lite bomullsspets och härliga knappar....
Och så detta:
Wow!

Jag är så glad över alla fina bloggvänner som jag fått! Just nu snurrar livet på ganska rejält vad gäller både studier, jobb och familjen. Dessa gåvor lyste upp tillvaron rejält!

Tack!

8 kommentarer:

  1. Hej! Jag är egentligen inte så mycket för retro men däremot väldigt nostalgisk så jag älskar att titta in på dina fynd! Jag klär gärna Elsa i mina gamla klänningar och hon ligger och leker på mitt gamla lapptäcke. Min farmor sydde det i mitten av 70-talet med helt då moderna tyger. Ska försöka fota nån dag så du får se :)kram Louise Andersson

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt byte!! Burken är verkligen helt fantastisk!!

    SvaraRadera
  3. hej! äntligen är du här...
    jag behöver dina mustiga bilder och sköna inlägg.
    ska vi ta en körva i morgon?
    kraaam och ♥

    SvaraRadera
  4. Så mycket fint! Och visst är det kul att man kan få så fina vänner genom bloggandet! Tyget med katter var så sött!

    SvaraRadera
  5. Åhh vilka fina saker! Ja det är härligt med så goa vänner.. <3

    SvaraRadera
  6. hallå me again!
    ja, det är sådana små filurer med blundande ögon... vad kostade de?
    kraaam//

    SvaraRadera
  7. Super härliga du har fått!
    Det är verkligen super roligt att man har hittat massor av likasinnade.
    Ångrar inte en sekund att jag började blogga ;)

    Kram Marina

    SvaraRadera
  8. Vilket läckert katt tyg :)

    Ha det finast

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!