Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

fredag 24 juni 2011

Glad Midsommar!

Midsommar...
Med klassiskt, svenskt midsommarväder...
Well, well... Man har inte roligare än vad man gör sig!
Häromdagen hade bästa väninnan, jag och våra minstingar sommarkalas på glasverandan.
Barnen lät sig väl smaka av jordgubbar, glass, grädde och maränger...


Vissa tyckte väl kanske att ALLA borde få vara med och kalasa..... Med dessa bilder vill jag önska er alla en riktigt skön och härlig midsommar!!!!

7 kommentarer:

  1. Glad midsommar. SÅ mysigt ni har det!

    SvaraRadera
  2. Vilka mysiga bilder!
    Önskar Dig en riktigt glad och fin midsommarhelg!

    SvaraRadera
  3. så snygg den ljusgröna soffan!
    kram och en härlig helg tillönskas :)

    SvaraRadera
  4. Härligt! De där kaffekopparna är ju ursnygga tycker jag! Ha en härlig midsommar och helg! :)

    SvaraRadera
  5. Vilket härligt kalas, och klart att katten ska få vara med på ett hörn! :)
    Önskar en härlig fortsättning på midsommarhelgen!

    SvaraRadera
  6. hej igen! liiiten utmaning hos mig. skynda! kram i hög//

    SvaraRadera
  7. Lycka till i sommarens sakletning. Önskar dig en skön sommar.

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!