Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

onsdag 25 januari 2012

Familjen Pepparsson

 Jag har inte riktigt kommit igång med loppandet efter jul och nyår. Men igår hittade jag iallafall två godingar på Sjuan i Mellerud. 8kr kostade de tillsammans!
Men mitt riktigt fina fynd kom med Schenker igår.... Jag blir som ett barn på julafton inför öppnandet av såna här paket...
 Innehållet hittade jag på fejjan där det var auktion på denna fina familjen Pepparsson från Jie! Lite drygt 750kr med frakt fick jag ge för dem, vilket jag är jättenöjd med.
 En närbild....
 Visst är de underbara?

6 kommentarer:

  1. Bra fynd! På Retromässan i Kista i höstas såg jag att en butik tog 580 kr styck för familjen. Har själv en familj som svärmor loppat åt mig..

    SvaraRadera
  2. Gratulerar till Familjen! Den är riktigt rolig och brukar ju bli mycket dyrare.

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken fin familj...0ch den grönvita duken gillar jag verkligen!!

    SvaraRadera
  4. Jättecharmiga och helt klart ett bra pris för alla tre!

    SvaraRadera
  5. Jättefina! Duken också.
    Ha en jättemysig helg!
    Kram
    Sussie

    SvaraRadera
  6. Familjen är så stiliga! Och översta duken är verkligen fin! Härliga fynd! :)

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!