Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

måndag 21 oktober 2013

I´m back!



Ojojoj... Det är ett och ett halvt år sedan som jag senast bloggade här. Tro inte att jag slutat vara retrotokig bara för det... Just nu pluggar jag halvfart till distriktssköterska, samtidigt som jag jobbar på mitt vanliga jobb och även hoppar in lite extra på en annan vårdcentral. Men... Mer tid vid datorn när jag pluggar kanske gör att jag kan passa på att blogga lite också? ;) Ni som följer mig på Instagram kommer helt säkert att känna igen bilderna här. Mitt Instagram-nick är Retromaniac (vad annars?;)) 
Hursomhelst. Igår var det kalas. Min nr 3 fyller nämligen 12 år idag!!! Är alltid lite extra förtjust i mitt hus när det är städat.
Udda pinnstolar finns det gott om. Max tre likadana av varje. 

En gardinlängd med höstkänsla funkar bra som långduk på matrumsbordet.
Jag gillar dukar. Och jag gillar att få kura höst och tända ljus överallt. 
Nu ska jag plugga lite till. Om en stund kommer en go väninna och fikar tillsammans med mig!

13 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt att se dig i bloggosfären igen. Tänk om jag skulle göra mig en regelbunden come-back jag med? tänker ofta att jag skall ta upp det så blir det ett inlägg och sen tappar jag tråden igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Gitte! Det tycker jag absolut du ska göra. Älskar att gotta mig åt alla dina tapeter:)

      Radera
  2. Svar
    1. Tack! IG är kul men nu vart jag sugen på bloggeriet igen!

      Radera
  3. Hej igen! Kul att "se" dig igen :)

    Jag skickar en förfrågan på insta till dig nu. Jag heter annloouisek där

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ann-Louise! Skickade en till dig med! :)
      Kram

      Radera
  4. Välkommen tillbaka! :)
    Jag har faktiskt undrat lite vad som hänt.

    Underbara bilder på ditt hem som vanligt!
    Kram
    Sussie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sussie! Vad glad jag blir:) Kram

      Radera
  5. Välkommen tillbaka i cyberrymden. Härliga höst -stämningdbilder blev det också...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Khina! Ja, hösten ÄR ju ganska stämningsfull ändå!

      Radera
  6. Men vad kul att du äntligen bloggar igen ! Färgglad retro får man sällan för mycket av.

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!