Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

onsdag 6 november 2013

Adventsfynd och en pall

Igår fyndade jag gravt... Efter jobbet slängde jag mig in på Brålandas båda loppisar som har kvällsöppet på tisdagkvällar. Den här lilla pallen är väl söt? För en tjuga blev den min!
Sen hittade jag årets första adventsljusstake. 25:-.... Med fungerande elektronik! Den låg till och med i originalförpackningen! 
Jag hittade även lite andra roligheter, men det är presenter så det får jag visa vid senare tillfälle!

2 kommentarer:

  1. Vilken tur du hade! Ingenting för pallen och ingenting för ljusstaken. Nästan iaf. Ljusstaken är superfin. Och pallen med.
    Ha det gott!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja det var en riktig turkväll. Kram

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!