Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

onsdag 13 november 2013

Fynd i julens tecken

Jag är fortfarande helt kär i min nya spis med fungerande (!!!) ugn. Har bakat mängder under den senaste veckan. 
Har jobbat en del extra det sista och imorgon startar nästa kurs på min utbildning upp. Men idag är jag härligt, underbart ledig. Ungarna har åkt och jag kan andas ut med kaffekopp och stearinljus.

Jag har en hel del plåtbrickor härhemma. Men först igår hittade jag en julig variant som jag gillade.
Den fick hamna längst fram i brickförvaringen...
Jag hittade även denna snyggingen. För en tjuga fick den givetvis följa med hem!
Nu ska jag njuta av min lediga mittiveckandag. Hoppas att även ni får en go onsdag! 😊

2 kommentarer:

  1. hemma till kl 13. Pollan sjuk. Nog hemma helt i morgon eller så blir hon pigg... KRAM i vår vackra onsdag.

    SvaraRadera
  2. Hoppas hon snart bättrar sig. Kram

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!