Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

lördag 9 november 2013

Lördagshäng

Igår hade lilleman en kompis härhemma. Grabbarna bakade sockerkaka som vi sedan kunde bjuda kompisens mamma på när hon kom och hämtade. 
Behöver jag tillägga att den blev supergod?
Jag passade på att baka brödbullar. Havregrynsgröt som bas. Dinkelmjöl. Linfrö. 
Och ungarna åt och åt och åt...
Så det blev godkänt. Nyttigheterna till trots;)
Idag bloggar jag från sängen . Med telefonen. Och med två av mina karlar bredvid. En stor och en lite mindre:)
Idag väntar en lång skön hemmalördag. Enda "måstet" är lite arbete i scrappinghörnan. 
Men först ska jag dricka upp kaffet...
Go lördag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!