Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

söndag 10 november 2013

Mötesplats

Som jag berättade i mitt tidigare inlägg så brukar vi åka ut och åka grålle på somrarna. Under en sån tur fick jag syn på en gammal bucklig mötesplatsskylt en bit in i skogen. Mannen tyckte nog att jag var mer än lovligt knäpp när jag propsade på att ta med den hem. 
Efter idogt skurande hamnade den på vår verandavägg. Och maken fick erkänna att den faktiskt gjorde sig riktigt bra där.
Glasverandan ÄR vår mötesplats sommartid så få ställen hade kunnat passa bättre. 
Bilden nedan är tagen under en mycket trevlig tjejkväll som jag hade i slutet av sommaren.
Ni ser hur skylten trivs i miljön va? Vi bor i princip på glasverandan sommartid och såhär i november så saknar jag den enormt.



2 kommentarer:

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!