Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

lördag 16 november 2013

Skön lördag och en mindre skämmig skämshörna

Jag har haft en riktigt skön lördag idag. Förmiddagen tillbringades med go frukostfika och tjej(tant?)snack hemma hos fina T. 
Jag har erbjudit mig att adoptera hennes snygga termos men hittills har hon, konstigt nog, tyvärr inte nappat på erbjudandet...:)
Lillprins Bus har en kompis över natt och just nu kör vi lördagsmys allanbrallan...
Hemgjort "lördagsgodis"... Märk väl millimeterrättvisan....:)
Ikväll har jag och maken satt upp vår tredje(!) hatthylla i sovrummet. "Skämshörnan" med alla kläder som är använda men inte färdiga för tvätt har organiserats om lite. Jag tror egentligen att alla har en sån här hörna hemmavid. Jag kan inte påstå att det är jättetjusigt men det blev iallafall bra mycket bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!