Älskar retroprylar och är en riktig loppisråtta. Bjuder här på lite smått och gott vad gäller framförallt porslin och textilier från 60 och 70-talet!

Bloggintresserade

söndag 22 december 2013

Klappat och klart. För magsjuka?!:/

Familjen har haft magsjuka i veckan. Jag har klarat mig. Tills i morse. I say no more...:(
Först ikväll pallrade jag mig ut i tv-soffan och tände det fjärde adventsljuset.
Vi planerar jul med alla barn, bonusbarn. Mina föräldrar plus bror med fru och son ska också dyka upp när tomten kikar in på julaftonskvällen så vi vill VERKLIGEN inte vara sjuka mer nu! 
Jag tror aldrig att det varit så proppat med paket under granen som i år. Men som sagt... Vi är måååånga!
Max fattar dock inte vitsen med gran när man inte får leka i den!!!?;)

3 kommentarer:

  1. Vilken tur att magsjuka oftast går över fort! Och att Ni fick den före jul och inte under julen. Hoppas att du kryat på dig nu.
    Kan tänka mig att Max är nyfiken på granen... :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vi klarade julafton. På juldagens morgon blev dotterns boyfriend sjuk. Kram

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du tittat in till mig. Lämna gärna ett litet spår efter dig -det är alltid lika trevligt!